comments 9

Taattua Repetto-laatua, osa 2

No niin, mihin jäimmekään, tällä kuuluisalla kenkärintamalla?

Olin siis reklamoinut Repeton päämajaan ja ostopaikkaan muutamassa viikossa hajonneista ballerinoista, lähettänyt rauenneen parin pyynnöstä Marseilleen ja vastaanottanut Marseillesta kaksi eri kokoista vasemman jalan kenkää.

Seurasi uusi yhteydenotto Ranskaan, hiukan jo kireämmissä tunnelmissa, vastauksena köykäiset pahoittelut ja  pyyntö lähettää väärän kokoinen toinen kenkä takaisin Marseilleen. Yksi kenkäparka siis matkusti Marseillesta Hankoon ja sitten takaisin Marseilleen, on silläkin tarina kerrottavanaan.

Eilen vihdoin sain pienen paketin, jossa oli nyt oikean kokoinen, oikean jalan kenkä.

Myönnän, että olin odottanut kaiken tämän vaivan – ja hyvänen aika postikulujenkin-  jälkeen jotain pientä lahjaa kengän kylkeen. Mutta ei, tuli vain se yksi puuttuva kenkä, kaunis toki.
Myönnän, että jäi vähän surullinen mieli ja myönnän, että unelmakengistä katosi se jokin hohto, jota olin vuosikausia vaalinut.

Tuhkimo päättää raporttinsa tähän.

9 Comments

  1. anna says

    No johan nyt. Vaikka monia ranskalaisia asioita elämässä arvostankin, jollain tavalla en hämmästele, että kyseessä on ranskalainen asiakaspalvelu. Parhaimmillaan sekin on toki erinomaista mutta vaikea kuvitella että esim amerikkalainen firma hoitaisi reklamaation yhtä tylysti?

  2. Mutta jos nyt ihan väkisin keksin jotain lohduketta, niin taisit saada kaunista silkkipaperia!

    • Niin kaunista vaaleanpunaista silkkipaperia! Ja kaunis kenkälaatikko, ja kenkäpussi, ja tietenkin kengät. Lucky me, loppujen lopuksi!

  3. Anonyymi says

    Kerrothan myös sitten kuinka nämä uudet kengät kestävät käyttöä?
    M

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.